Неділя, 04.12.2016, 23:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Американські школярі можуть розучитися писати

Письмо від руки незабаром може остаточно зникнути з учбових програм американських шкіл. Основні аргументи на користь цього - на писання витрачається багато часу, натомість навички користування комп'ютером більше знадобляться дітям у подальшому навчанні.



Згідно з Державним стандартом щодо обов'язкових предметів, прийнятим у 41 штаті країни, від учнів більше не вимагається вміти писати від руки, повідомляє ABC News.

Далі письмо може зникнути з загальнодержавних тестів, що обумовлюються законом "Жодної дитини, яка відстає" (No Child Left Behind). Дедалі більша кількість шкіл підлаштує свої учбові програми під виконання цих завдань у Excel, попереджає представниця компанії - видавця навчальних матеріалів для письма Кетлін Райт.

"Це просто не оцінюється. Ось що важливо. Якщо воно (письмо) не оцінюється, то має тенденцію до поступового занепаду, бо люди вчаться задля тесту", - каже вона.

Варто вважати письмо від руки застарілим чи ні, але чимало його прихильників є також серед батьків нинішніх учнів.

"Мені знається, що воно (письмо) допомогло йому щодо дрібної моторики та зробило його більш чемним", - говорить мешканка Атланти Ліза Фейрклот про свого 7-річного сина.

"У навчанні він виявляє більшу цікавість, бо може створювати щось, чого раніше не міг, і володіє м'язовими рухами, яких раніше не знав", - каже вона.

Про доцільність навчання письму також говорить наука.

"Звісно, важливо вміти друкувати. Проте письмо від руки, про що свідчать емпіричні дані з неврології, відіграють більш значущу роль у візуальному розпізнаванні та вивченні літер", - пояснює молодший професор Центру читання норвезькогоУніверситету Ставангера Енн Менген.

Цей факт слід враховувати в контексті навчання, підкреслює вона. Іншими словами, той, хто вчиться писати від руки, навчається краще.

Як доказ Менген наводить результати експерименту, в якому взяли участь дві групи дорослих, що вивчали іноземний алфавіт. Одна група піддослідних записувала символи від руки, друга ж училася розпізнавати їх на екрані, оперуючи клавіатурою.

За кілька учасники з першої група продемонстрували кращі результати, ніж їхні колеги з другої. Сканування мозку "успішніших" піддослідних виявило в них більш високу активність у тій частині мозку, яка відповідає за розуміння мов, процеси, пов'язані з моторикою та розмовні жести.
Категорія: Мої статті | Додав: valeriy (15.03.2011)
Переглядів: 220 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016