Неділя, 04.12.2016, 23:17
Вітаю Вас Гість | RSS
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 101
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дистанційне навчання інформатики 11 клас

Тема 1. Моделювання.
Основи алгоритмізації 
Урок 01. Поняття моделі. Моделювання.
Урок 02.  Практична робота №1. «Побудова інформаційної моделі».
Урок 03. Алгоритми. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму.
Урок 04.  Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Графічні схеми базових структур алгоритмів. Поняття про конструювання алгоритмів різними методами.
Урок 05. Основні етапи розв'язування задач за допомогою комп'ютера. 

Тема 2. Системи опрацювання табличних даних 
2.1. Електронні таблиці. Табличний процесор 
Урок 06. Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання  електронних таблиць.
Урок 07. Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення. 
Урок 08. 
Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок. Практична робота №2 "Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора".
Урок 09. Використання найпростіших формул.  Практична робота №3 "Використання
формул в електронних таблицях".
Урок 10. Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми. Практична робота № 4
«Побудова діаграм».
2.2. Аналіз даних у середовищі табличного процесора 
Урок 11.  Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.
Урок 12.  Практична робота № 5 «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора»
Урок 13. Сортування й фільтрація даних у таблицях. Умовне форматування даних.
Урок 14. Проміжні підсумки та зведені таблиці.
Урок 15. Практична робота №6 "Сортування та фільтрація даних". 
Урок 16. Контрольна робота №2: "Системи опрацювання табличних даних"

 
Тема 3. Бази даних. Системи керування базами даних 
Урок 17. Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами даних (СУБД)Огляд реляційної моделі даних. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Режими роботи в СУБД.
Урок 18. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі даних предметної області. 
Урок 19.  Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних.  Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, за допомогою майстрів. Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці.  
Урок 20. Практична робота № 7 «Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД».
Урок 21. Призначення форм. Створення форм, за допомогою майстрів. Редагування форм за допомогою конструктора. Практична робота № 8 «Створення бази даних в середовищі СУБД, створення форм і введення даних».
Урок 22. Сортування, пошук і фільтрація даних. 
Урок 23. Поняття запиту до реляційної бази даних. Створення запитів на вибірку даних і за допомогою майстрів. Редагування запитів за допомогою конструктора.
Урок 24. Призначення звітів. Створення звітів за допомогою майстрів.
Урок 25. Практична робота №9 «Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора».
Урок 25. Контрольна робота №3: "Бази даних. Системи керування базами даних".

Тема 4. Інформаційні технології 
Урок 26. Структура веб-сайтів.Етапи створення веб-сайтів.
Урок 27. Практична робота №10: "Автоматизоване створення веб-сайта".
Урок 28. Огляд сервісів Веб 2.0.
Урок 29. Практична робота №11: "Створення й ведення власного блогу".
Урок 30. Інтергроване використання засобів опрацювання електронних документів.
Урок 31. Практична робота №12: "Виконання комплексних завдань".
Урок 32. Спільна робота з документами. 
Урок 33. Практична робота №13: "Розробка колективного проекту". Підсумкове тестування.
Урок 34. Порівняння створеного сайту чи блогу зі знайденими в Інтернеті веб-вузлів на схожу тематику.Типові помилки дизайнерів початківців. 
Урок 35. Рекламування сайтів та блогів в Інтернеті.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016